Nataša Simić
-



Obrazovanje
Doktor psiholoških nauka
Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2014
  • Mentor: Dragica Pavlović Babić
  • Naziv teze: Nastavničke brige i načini njihovog prevazilaženja
Diplomirani psiholog
Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2009
  • Mentor: Tinde Kovač Cerović
  • Naziv rada: Povezanost epistemoloških uverenja i motivacione orijentacije kod učenika i nastavnika gimnazija
Zaposlenje
Viši naučni saradnik
Institut za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2020 - Danas
Naučni saradnik
Institut za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2015 – 2020
Istraživač-saradnik
Institut za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerziteta u Beogradu2010 – 2015
Školski psiholog
OŠ Stevan Sinđelić, Beograd2009
istraživacka interesovanja
  • Profesionalni razvoj nastavnika
  • Pravednost u obrazovanju
  • Psihosocijalna i obrazovni podrška osetljivim grupama (Romi, migrant)
  • Položaj žena u obrazovanju i u svetu rada
  • Motivacija i dobrobit učenika
odabrane publikacije

Nataša Simić, Milica Marušić Jablanović & Sanja Grbić (2021) Why teaching? A validation of the fit-choice scale in the Serbian context, Journal of Education for Teaching, DOI: 10.1080/02607476.2021.1958655

Simić, N. (2019). Profesionalne brige nastavnika. Beograd: Institut za psihologiju

Simić, N. & Vranješević, J. (2019). Refugee Children in Formal Education in Serbia – Multi-Perspective Views on Challenges and Good Practices, In Gorak-Sosnowska, K., Pachocka, M. & Misuina, J. (Eds.), Muslim Minorities and the Refugee Crisis in Europe (pp.135–148). Warsaw: SGH Warsaw School of Economics.

Simić, N., Jokić, T., Vukelić, M. (2017). Personal Construct Psychology in Preservice Teacher Education: The Path Toward Reflexivity. Journal of Constructivist Psychology, 1–17, DOI: 10.1080/10720537.2017.1336137.

Pavlović Babić, D., Simić, N., Friedman, E. (2017). School-level facilitators of inclusive education: the case of Serbia, European Journal of Special Needs Education, 33(4), 449–465, DOI: 10.1080/08856257.2017.1342419.

Simić, N. & Đorđević, V. (2016). Work Satisfaction and Challenges in Scientific Career – Women's Perspective. In  Maksimović, M., Ostrouch-Kaminska, J., Popović, K. & Bulajić, A. (Eds.). Contemporary Issues and Perspectives on Gender Research in Adult Education (pp. 147–160). Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University of Belgrade, ESREA - European Society for Research on the Education of Adults, Adult Education Society.

Jovanović, O., Simić, N., Rajović, V. (2014). Students at risk: perceptions of Serbian teachers and implications for teacher education. European journal of teacher education, 37(2), 220-236, DOI: 10.1080/02619768.2013.858693

https://scholar.google.com/citations?user=UiFYSrUAAAAJ&hl=sv

https://www.researchgate.net/profile/Natasa_Simic3

odabrani projekti

Erasmus + projekat Illumine - A community for exploring and sharing uses of evidence-based teaching strategies

Praćenje i evaluacija modela tranzicije za podršku uključivanju dece starije od sedam i po godina u redovne osnovne škole, podržan od strane UNICEF-a

Inkluzija dece migranata i izbeglica i njihovih roditelja – procena potreba i podrške roditelja, podržan od strane Save the Children

Doprinos deci izbeglicama u Evropi, podržan od strane Međunarodnog komiteta spasa (IRC)

Monitoring i evaluacija inkluzivnog obrazovanja, podržan od World Bank Group

Tempus MASTS (Master program za obrazovanje nastavnika predmetne nastavu)