Maša Popović
-



Obrazovanje
Doktor psiholoških nauka
Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2017
  • Mentor: prof. dr Aleksandar Kostić
  • Naziv teze: Zadatak ponavljanja pseudoreči kao postupak za procenu fonološkog razvoja na predškolskom uzrastu: mogućnost diskriminacije specifičnog jezičkog poremećaja u srpskom jeziku
Diplomirani psiholog
Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2007



zaposlenje
Naučni saradnik
Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2019 - Danas
Istraživač saradnik
Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2014 – 2019
Istraživač pripravnik
Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2008 – 2014
istraživacka interesovanja
  • Razvojna psiholingvistika
  • Razvojni jezički poremećaji
  • Procena govorno-jezičkog razvoja
  • Motivacija pacijenata u neurorehabilitaciji
odabrane publikacije

Savić, M., Popović, M., & Anđelković, D. (2021). Children’s comprehension of the verbal aspect in Serbian. Psihologija. https://doi.org/10.2298/PSI191120003S

Popović, M. (2017). Zadatak ponavljanja pseudoreči kao postupak za procenu fonološkog razvoja na predškolskom uzrastu: mogućnost diskriminacije specifičnog jezičkog poremećaja u srpskom jeziku (Doktorska disertacija). Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Beograd, Srbija. http://uvidok.rcub.bg.ac.rs/handle/123456789/2054

Savić, M., Popović, M., & Anđelković, D. (2017). Verbal aspect in Serbian children’s language production. Psihologija, 50(4), 427-444. https://doi.org/10.2298/PSI160921007S

Łuniewska, M., Haman, E., Armon-Lotem, S., Etenkowski, B., Outhwood, F., Anđelković, D., Blom, E., Boerma, T., Chiat, S., Engel de Abreu, P., Gagarina, N., Gavarró, A., Håkansson, G., Hickey, T., Jensen de López, K., Marinis, T., Popović, M., Thordardottir, E., Blažienė, A., Cantú Sánchez, M., Dabašinskienė, I., Ege, P., Ehret, I.A., Fritsche, N.A., Gatt, D., Janssen, B., Kambanaros, M., Kapalková, S., Kronqvist, B., Kunnari, S., Levorato, C., Nenonen, O., Fhlannchadha, S.N., O’Toole, C., Polišenská, K., Pomiechowska, B., Ringblom, N., Rinker, T., Roch, M., Savić, M., Slančová, D., Tsimpli, I.M., Ünal-Logacev, Ö. (2016). Ratings of age of acquisition of 299 words across 25 languages: Is there a cross-linguistic order of words? Behavior Research Methods, 48(3), 1154-1177.   https://link.springer.com/article/10.3758/s13428-015-0636-6

Sauerland, U., Grohmann, K.K., Guasti, M.T., Anđjelković, D., Argus, R., Armon-Lotem, S., Arosio, F., Avram, L., Costa, J., Dabašinskiene, I., de Lopez, K., Gatt, D., Grech, H., Haman, E., van Hout, A., Hrzica, G., Kainhofer, J., Kamandulyte-Merfeldiene, L., Kunnari, S., Kovačević, M., Kuvac Kraljevic, J., Lipowska, K., Mejias, S., Popović, M., Ruzaite, J., Savić, M., Sevcenco, A., Varlokosta, S., Varnava, M., Yatsushiro, K. (2016). How do 5 year olds understand questions? Differences in languages across Europe. First Language, 36(3), 169-202. http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0142723716640236

Google Scholar link: https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=T5PsNaoAAAAJ

odabrani projekti

Fundamentalni kognitivni procesi i funkcije, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2011-

Enhancing children’s oral language skills across Europe and beyond – a collaboration focusing on interventions for children with difficulties learning their first language, ISCH COST Action IS1406, 2015-2018. https://www.cost.eu/actions/IS1406/#tabs|Name:overview

Evolution of Semantic Systems, Max Planck Institute for Psycholinguistics, Nijmegen, the Netherlands, 2012-2014.

Cross-linguistically robust stages of children’s linguistic performance with applications to the diagnosis of specific language impairment, ISCH COST Action A33, 2008-2010. https://www.cost.eu/actions/A33/#tabs|Name:overview