Kristina Mojović
-



Obrazovanje
Studentkinja doktorskih studija
Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2018-Danas
Master psiholog obrazovanja (60 ESPB)
Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu2017-2018
  • Mentor: doc. dr Zorana Jolić Marjanović
  • Naziv teme: Uticaj internet pretrage na formiranje znanja i procenu sopstvene baze znanja 
Diplomirani psiholog (240 ESPB)
Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2013-2017



Zaposlenje
Istraživač pripravnik
Institut za psihologiju, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu2019
istraživacka interesovanja
  • kognitivni i socio-afektivini razvoj u kontekstu obrazovanja
  • razvoj sposobnosti emocionalne inteligencije
  • efekti korišćenja savremenih tehnologija na razvoj sposobnosti
  • mere obrazovne podrške za darovite učenike
odabrane publikacije

Stepanović Ilić, I., Blažanin, B., & Mojović, K. (2017). Public Figures as Role Models of Serbian Adolescents: Who Are Idols and Why? Serbian Political Thought, 15(1), 5-20. https://doi.org/10.22182/spt.1512017.1

Mojović, K. & Jolić Marjanović, Z. (2019). The Effect of Internet Search on the Assessment of Knowledge Base. In K. Damnjanović (Ed.), Proceedings of the XXV Scientific Conference Empirical Studies In Psychology, March 29-31th, 2019. Belgrade: Faculty of Philosophy University of Belgrade, Laboratory for Experimental Psychology and Institute of Psychology.

Mojović, K. & Krstić, K. (2018). Kako rastu „velike ribe“? Istraživanje efekata homogenog grupisanja matematički darovitih učenika [What happens when 'Big fish' grows up? Research on the Effects of Homogeneous Grouping of Mathematically Gifted Students]. XXIV Empirical Studies In Psychology. Belgrade: Faculty of Philosophy University of Belgrade, Laboratory for Experimental Psychology and Institute of Psychology, March 23-25th 2018, 111-112. http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2018/03/2018-KNJIGA-REZIMEA.pdf

odabrani projekti

179018 Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije

Rukovodilac projekta: prof. dr Goran Knežević